• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82815
+
-

۹۳ درصد گلزار شهدای استان ساماندهی شد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۹۳ درصد از مجموع گلزار شهدای این استان ساماندهی شده که نیمی از آنها از سال ۹۲ تاکنون صورت گرفته است.

 به گزارش ایسنا، «‌سید منصور موسوی» افزود: ۵۳۰ گلزار شهید در این استان وجود دارد که از این تعداد ۹۳ درصد تاکنون ساماندهی شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع گلزار شهدای این استان تاکنون عملیات اجرایی ساماندهی ۴۹۶ گلزار به پایان رسیده است.  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ساماندهی ۳۴ گلزار شهدا در مناطق مختلف این استان به‌ویژه شهرستان بویراحمد در دست اجراست.

موسوی تصریح کرد: در گلزارهای ساماندهی‌نشده این استان بیش از ۱۰۰ شهید آرمیده است. وی ادامه داد: 7 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدا این استان در سال جاری در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص تمام گلزارهای شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: کهگیلویه و بویراحمد در زمان جنگ تحمیلی 1880 شهید تقدیم انقلاب کرد. انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه اجرا و تکمیل پروژه‌های ساماندهی گلزارهای شهدا در مناطق مختلف استان همکاری لازم را داشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید